SKF winnaar Valleitoernooi 2024

Vrijdagavond is bij SKF het Valleitoernooi voor competitie spelende senioren gespeeld. Het Valleitoernooi wordt georganiseerd door 6 tafeltennisverenigingen uit de omgeving, ttv Ede, Shot wageningen, De Stuiterd, Rhenus, Kracht en Vriendschap en ttv SKF. Vanwege het 75 jarig jubileum van SKF werd het dit jaar in ons clubgebouw gespeeld. De sfeer was uitermate goed.
Van alle verenigingen waren spelers vertegenwoordigd. In 4 poules namen zij het tegen elkaar op. Eerst in een mix van verschillende klasses, waarna men het in de vervolgrondes tegen hetzelfde niveau op moesten nemen.
Uiteindelijk werden de finales gespeeld. In de D poule waren dat Owen van Mierlo tegen Marijn Peters waarbij Marijn de eerste plaats won. In de C poule namen Erik Stokkel en Barend Cornet het tegen elkaar op. Erik won het van Barend. In de B poule ging de strijd tussen Gerian van Roekel en Diederick Vos. Gerian trok hier knap aan het langste eind.
De strijd in de A poule ging ook tussen twee SKF-ers en wel teamgenoten Jeffrey van Eek en Jeffrey Vonk. Na een spannende strijd kon Jeffrey Vonk zich winnaar van de A poule noemen.
De beste vereniging van het Valleitoernooi 2024 werd SKF.
Al met al was het een zeer geslaagd toernooi, niet in de laatste plaats door de inzet van onze eigen toernooileider Jeffrey Vonk. De foto’s zijn gemaakt door Ric Vos. Uiteraard gaat onze dank ook uit naar de barkeepers Cees van Rooijen en Rein Kreeft.