Jeugdcompetitie met competitieboekje

Het nieuwe seizoen gaat aanstaande zaterdag, de 14e, van start. We hebben er allemaal weer heel erg veel zin in!
In onderstaand competitieboekje kunt u alle informatie vinden over de wedstrijden, data, tijden etc. Het is wel verstandig om de NTTB-app in de gaten te houden voor wijzigingen in het schema, dat wil nog weleens gebeuren.
Er hoeft dit seizoen niemand uit te vallen als je dat niet wilt. Alle teams bestaan uit maximaal 4 spelers en in alle klasses t/m de hoofdklasse mag je ook met 4 spelers aantreden. Uiteraard is het ook prima als je met twee of drie man speelt.
Het vervoer kunt u zelf onderling regelen. Het is handig als u vooraf de uitwedstrijden onder elkaar verdeelt zodat duidelijk is wie op welke datum verantwoordelijk is voor het vervoer. Het is natuurlijk altijd prima als een ander familielid dan de ouder rijdt, zoals een opa/oma of een tante o.i.d.
Graag uw aandacht voor het barrooster. Gedurende het seizoen bent u ingedeeld om één of een enkele keer twee bardiensten te draaien van 1,5 uur per keer. In het schema staat tussen haakjes een reserve genoemd. Mocht u verhinderd zijn is de reserve de eerste mogelijkheid om mee te ruilen en zo de bardienst toch geregeld te hebben. Ook hier is het prima als niet de ouder zelf maar eventueel een ander familielid de bardienst doet.
Mocht u ergens niet uitkomen of een vraag hebben, neem dan contact op met Pieter van den Berg. Voor zaken omtrent de competitie kunt u terecht bij Tonnie van Eldik.