A.s. zaterdag thuiswedstrijden

Komende zaterdag is het weer de beurt aan de landelijke teams om hun thuiswedstrijden te spelen.
Alle vijf de teams mogen aan de bak. Om 12:30 starten er drie wedstrijden, vervolgens spelen ons eerste dames- en herenteam om 17:00 hun wedstrijd.
FysiqVision/SKF 1 gaat gedeeld aan kop in de eredivisie en krijgt bezoek van Hilversum 1. Ondanks dat dit team op papier te kloppen is beschikt het wel over een sterke kopvrouw, dus om een overtuigende overwinning te boeken zullen alle zeilen bijgezet moeten worden.
InnovaN/SKF 1 gaat nek aan nek met Hercules 1, de tegenstander komende zaterdag. Een wedstrijd waarin dubbele punten te verdienen zijn, waardoor er al een goede stap richting het kampioenschap in de 1 e divisie gezet kan worden.
Vos Occasions/SKF 2 heeft het slordige begin weggepoetst met twee opeenvolgende overwinningen. In de strijd om handhaving in de 2 e divisie komt het sterke Swift (D) 1 op bezoek.
Vos Occasions/SKF 3 kende ook een valse start, maar heeft ook de weg naar boven ingezet. Tegenstander in de 3 e divisie komende zaterdag is torenhoge favoriet Never Despair 1, dus het belooft een lastige wedstrijd te worden.
Het tweede damesteam rijgt de overwinningen in de 2 e divisie aaneen, en zal dit proberen voort te zetten tegen Vriendenschaar 1.
Ook het barpersoneel is in topvorm, en zal komende zaterdag hun kunsten weer vertonen. Ditmaal staan er uitsmijter speciaal en kiphaasjes op het menu. We hopen dat het weer een drukke zaterdag wordt waar onze teams flink worden aangemoedigd.