Aanstaande zaterdag bomvol mooie wedstrijden

Komende zaterdag staat weer in het teken van thuiswedstrijden van de landelijke teams. De hele dag zit bomvol mooie wedstrijden, maar liefst vier teams komen in actie. Om 12:30 wordt er afgetrapt door Vos Occasions/SKF 2 en SKF 3, waarna om 17:00 de heren van AutoJ.deGooijer/SKF 1
en de dames van FysiqVision/SKF 1 voor het toetje gaan zorgen.

AutoJ.deGooijer/SKF 1 sprokkelt punten in de eredivisie, maar wacht nog wel op de eerste overwinning van het seizoen. Hun tegenstander is VeerhuisWessem/Westa 1, een team waartegen wellicht kansen liggen.
FysiqVision/SKF 1 speelt net als het herenteam tegen Westa. RestaurantPont/Westa 1 komt op bezoek in Veenendaal, ook voor de dames liggen er kansen om een goede uitslag te boeken.
Vos Occasions/SKF 2 is goed bezig in de 2 e divisie en heeft al een klein gat geslagen in de strijd om handhaving. Hun opponenten zijn kampioenskandidaat en koploper SVE 1 uit Utrecht, dus het team zal alle zeilen bij moeten zetten.

SKF 3 presteert tot nu toe uitstekend in de 3 e divisie. Hun tegenstander zal zijn TTCV 1 uit Herwaarden, de nummer drie van de poule.
Net als altijd is de steun van het publiek meer dan welkom. Zoals al vermeld begint de eerste sessie wedstrijden om 12:30, waarna een nieuwe sessie wedstrijden om 17:00 van start gaan. Het barteam zorgt ook weer voor de innerlijke mens en zal zorgen voor heerlijke kipsaté met stokbrood en
satésaus. We hopen jullie allemaal weer te zien.