Komende zaterdag staan er voor vier landelijke teams weer thuiswedstrijden op het programma. Om 12:30 gaan er drie wedstrijden van start, waarna om 17:00 het eerste herenteam hun wedstrijd speelt.

InnovaN/SKF 1 gaat fier aan kop in de 1e divisie, en wil de voorsprong ten minste in stand houden, maar nog liever vergroten. Dit zal moeten gebeuren tegen Scylla 1, die met Gerard Bakker en Joey Boekkooi een paar lastige tegenstanders in de gelederen heeft.
Vos Occasions/SKF 2 doet goede zaken in de 2e divisie en staat met een aardige buffer boven de degradatiestreep. Wel spelen ze tegen de gedoodverfde kampioen FTTC 1, dus er staat een zware wedstrijd op het programma.
Ook Vos Occasions/SKF 3 staat er goed voor. In de 3e divisie komt voor hen Hutaf 1 op bezoek. Vorige keer werd er nog van dit team verloren, ditmaal hoopt het team dat de winst de andere kant op valt.
Het tweede damesteam is in een hevige kampioensstrijd verwikkeld. Er moeten nog een paar punten ingehaald worden. Tegen Het Markiezaat 3 hopen de dames een goede stap richting de koppositie te zetten.

Net als altijd zorgt het barpersoneel weer voor een heerlijke warme maaltijd, deze keer in de vorm van een broodje döner kebab. Afgelopen keren waren de thuiswedstrijden goed bezocht, we hopen dat dit zaterdag weer het geval is.