Waar kun je twee hardwerkende mensen nu een plezier mee doen zo vlak voor de kerst? Inderdaad met een heerlijke kipschotel. Ab Gerritsen en Jan Huntelerslag hebben ze verdiend. Na vele jaren de maandagochtenden gesleten te hebben bij SKF, was het voor beide mannen op 21 december tijd om met hun vrijwilligerswerk  te stoppen.

Samen met Dily en Wil hebben ze ervoor gezorgd dat onze zaal, kleedkamers, kantine enz elke week weer blonken als een spiegel. Schoon moest het zijn en er werden geen concessies gedaan. Met de nieuwe schoonmaakmachine kon Jan al gauw lezen en schrijven. Douches werden door Ab wekelijks onder handen genomen en samen zorgden ze ervoor dat de zaal stofvrij werd. Kortom het valt ons zwaar om afscheid te moeten nemen van deze topvrijwilligers.

Wij danken beide mannen voor al hun inzet en wensen hun nog vele jaren in goede gezondheid toe. Gelukkig voor SKF hebben zich ondertussen twee nieuwe vrijwilligers gemeld (Hans Budding en Cees van Rooijen) die vanaf 1 januari a.s. samen met Wil en Dily de schoonmaakploeg gaan vormen. Zijn we erg blij mee.