Al een tijdje geleden zochten we naar een manier om een laddercompetitie te organiseren binnen de club. Luc Hooghwerff is daarin gedoken en kwam met de app clubMatch. Met een laddercompetitie kunnen mensen die geen NTTB competitie willen/kunnen spelen wedstrijden spelen met een competitie element. Bovendien leer je zo ook je clubgenoten beter kennen.
We hebben bij ClubMatch een proefperiode aangevraagd voor komend seizoen en dat begint maandag 16 september. Het werkt als volgt, iedereen die mee wil doen schrijft zich in via https://sportconnexions.com/ttv-skf/.
Je geeft daarbij op op welk niveau je speelt. Vervolgens zoekt de app naar een speler van jouw niveau en krijgen jullie allebei de wedstrijd gemaild. Je maakt met die persoon een afspraak en speelt de wedstrijd. In de app vul je in wie gewonnen heeft, diegene gaat een plekje op de ladder omhoog.
Let op, in de app wordt geen rekening gehouden met de openingstijden van ons clubgebouw. Let er dus op dat je een dag en tijd afspreekt waarop het gebouw open is. Er wordt ook gesproken over baanhuur, uiteraard is dat bij ons niet van toepassing.
We starten met een competitie voor alle seniorleden van de vereniging. Of je nu competitie speelt of niet, of je net bent begonnen of al 40 jaar lid bent, iedereen mag meedoen. Je speelt tenslotte op je eigen niveau.
Schrijf je gauw in via de link of via de QR code en speel binnenkort je eerste wedstrijd. Succes!