De dames van FysiotherapieScheepjeshof/SKF 1 speelden de lastige uitwedstrijd tegen Dozy Den Helder/Noor 1. Om de play-offs te halen, moeten er punten gepakt blijven worden. Dit was dan ook het doel van Melanie Bierdrager, Jacintha de Hoop en Carla Nouwen. Helaas konden Melanie en Jacintha niet winnen van respectievelijk Ana Gogoria en Yun Zhang, waardoor een 2-0 achterstand een feit was. Carla wist wel van Dobrila Jorguseska te winnen, zodat nog voor de pauze SKF van de hatelijke nul af was. Na de pauze wist Jacintha wederom niet te winnen, dit keer van Ana. Maar doordat Melanie en Carla beiden in vijf games hun laatste wedstrijd wisten te winnen, was de eindstand 3-3. Door deze uitslag komen de play-offs steeds dichterbij, maar er komen nog een aantal zware wedstrijden tegen concurrenten aan. De volgende keer mag het team spelen tegen het sterke VTV.

Het derde seniorenteam van SKF speelde afgelopen zaterdag een inhaalwedstrijd tegen ENTAC 2 in Enschede. Marc van den Berg trapte de wedstrijd voor SKF af tegen Steven Gies, die een sterke wedstrijd speelde  en Marc in een spannende vijfde game wist te kloppen. Edwin Vonk had vervolgens weinig problemen tegen Freek Borgman. Thijs van den Berg lukte het, net als zijn broer, niet om zijn eerste wedstrijd van de dag te winnen. Door een sterk dubbel van Marc en Edwin werd de stand weer gelijk getrokken. Gebroeders van den Berg waren in hun tweede wedstrijd beter in vorm en wonnen ze beiden. Even leek er een kink in de kabel doordat Edwin zijn tweede verloor, maar SKF verslapte in de laatste drie wedstrijden niet. Alle spelers van SKF pakten hun laatste wedstrijd en verdeelden zo de gewonnen punten erg gelijkmatig. Een mooie 3-7 uitslag dus voor SKF, die daarmee de koppositie inneemt. Volgende keer zullen ze thuis aantreden tegen Slagvaardig (R) 1.