Verslag clubkampioenschappen jeugd en Sinterklaasavond

De dag begon vroeg, tussen de wedstrijden door werd er ook hevig geslapen op de bank. Na veel strijdlust, zelfvertrouwen en vastberadenheid werd Erik clubkampioen 2016.

Erik had met één ding geen rekening gehouden, hij had zoveel prijzen gewonnen die dag dat hij nog geen idee had hoe hij die prijzen naar huis moest verschepen. Nadat hij vier keer heen en weer had gefietst stonden ook al zijn nieuwe prijzen op zijn nachtkastje, elke nacht kan Erik nog zijn prijzen bewonderen voordat hij z’n oogjes dichtkneep.

Winnaars clubkampioenschappen:

Plaats: Klasse 1 Klasse 2 Klasse 3 Klasse 4
1e Erik Simon Mark Sebastiaan
2e Douwe Jeffrey Teun Harm
3e Jasper Kai Olaf Matthias
4e Thijs Ryan Eelce Gido

Naast de clubkampioenschappen werden ook de competitiewinnaars gehuldigd. Er waren maar liefst vijf competitie teams kampioen geworden dit seizoen, een hele bijzondere prestatie.

SKF 1:
Erik, Thijs, Romano & Douwe (coach: Rinie)

SKF 2:

Jasper, Dani, Harm & Simon (coaches: Irwin, Hans & Enno)

SKF 5:

Samuel, Kai & Niel (coach: Jacques)

SKF 9:

Lennart , Mark, Lauren, Joel & Lucas

SKF 8:

Hidde, Mattian, Matthias & David
Percentagebekers

Er waren twee spelers die de hele competitie geen één wedstrijd hebben verloren afgelopen seizoen. Hidde en Lennart namen met trots de prijzen in ontvangst.

Sinterklaas had nog een aantal cadeautjes achtergelaten voor de lieve jeugd van SKF. Lukas was heel blij dat hij voor een cadeautje mocht spelen, maar nadat niemand hem wou uitpakken begon hij toch heel stilletjes te huilen.

Het grote sinterklaasspel begon heel rustig, elk groepje zat rustig zijn dobbelsteen te gooien. Nadat de hoofdprijs van het spel (de drie meter lange puppy-knuffel) tevoorschijn werd getoverd, begon Iris te schreeuwen: “IK WIL DIE PUPPY”. Nadat Iris zich schor had geschreeuwd werd elk groepje wild en onbevangen. De kalmte was ervandoor en de storm was begonnen, het gekrijs van iedereen heeft glazen doen breken, bergen cadeaupapier stapelde zich hoger en hoger op. Een paar kinderen zaten gebukt onder om zogenaamd de dobbelsteen te zoeken, maar ze zaten alleen maar te beven van angst tot de chaos weer voorbij was. Na ongeveer 247 uur was de storm weer gaan liggen, en iedereen kon weer normaal ademhalen. Er waren verliezers en winnaars na deze storm. Sjoerd en Enno waren de grootste winnaars en wonnen allebei een drie meter lange knuffel, en zonder medelijden te hebben met de andere huilende gezichtjes namen ze beide hun knuffel mee naar huis.

clubkampioenschappen1 clubkampioenschappen2