Op zaterdag 15 juni staat het (Oud) ledentoernooi op het programma. Mis je nou je oud teamgenoten of oude trainingsmaatjes die opgezegd hebben? Nodig ze uit om mee te doen met dit jaarlijkse populaire toernooi, en doe zelf uiteraard ook mee.
Dit jubileumjaar is bij uitstek de kans op weer een mooi weerzien toch? Bij dit toernooi mogen zowel oud leden als onze huidige leden meedoen. Kun je laten zien dat je toch echt beter bent dan je (oud)trainingsmaatje/(oud)teamlid. Of je nou recreant bent of in SKF 1 zit, het maakt allemaal niet uit. Iedereen is van harte welkom!

Het toernooi begint om 12:00 uur en duurt tot ongeveer 18:00 uur. Voor de lunch moet je zelf zorgen (of bestel een overheerlijke tosti bij de bar) maar voor het avondeten zorgen wij. Vanaf 18:00 uur staat er namelijk een buffet klaar voor de liefhebbers.

Helaas hebben wij van veel oudleden geen contactgegevens. Daarom de oproep aan SKF’ers om oudleden uit te nodigen voor dit evenement! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Opgeven kan bij Rob van Genderen (ravangenderen@gmail.com / 06 30468605) of Barend Cornet (barendcornet@hotmai.nl / 0611679979). Doe dit voor 11 juni! Deelname is gratis, alleen voor het buffet vragen we een bijdrage van 10,- per persoon. Graag bij het opgeven vermelden of je ook mee wil eten en eventuele allergieën.

Tot de 15e!